Розважально - пізнавальна гра
Питання на засипку
Мета: сприяти розвитку інтелектуальних
здібностей у дітей, формувати пізнавальний інтерес, вдосконалювати логічне
мислення, зорову пам’ять,творчу уяву та увагу; розвивати комунікативні навички та
навички вміння працювати в команді,збагачувати знання учнів,розвивати пізнавальні здібності, розширювати світогляд,
виховувати
Обладнання: мультимедійна презентація,кольоровий папір, кольорові стрічки,
індивідуальні завдання для команд.
Форма проведення: інтелектуальна гра.
План проведення
I .Організаційний
етап.
1.Привітання.
2.Психологічний настрій на роботу.
3.Ознайомлення з умовами проведення гри.
II.
Мотивація виховної діяльності.
III.Змагання
команд.
1.Презентація команд.
2.Презентація девізів команд.
3.Раунд «Живий світ».
4.Раунд «Захоплення».
5.Раунд «Перерва».
6.Раунд «Велика мапа».
7.Раунд «Фізкультпривіт».
8.Раунд «Магічна куля».
9.Раунд «Спецзавдання».
10.Раунд «питання
на засипку».
IV.Підведення
підсумків.
1.Аналіз роботи
команд.
2.Рефлекція. Метод
«Мікрофон».
3.Нагородження
переможців.
Хід проведення:
Вихователь: Доброго
дня усім присутнім. Сьогодні ми проводимо інтелектуальну гра «Питання на
засипку». Діти, кожен з вас отримує унікальну можливість спробувати власні сили
на отримати нагороду за свої знання. Отже, перемагає найкращий.
На сьогоднішній
грі
Треба дружно працювати,
Щоб змогли на всі питання
Вірні відповіді дати.
Щоб и гру нам розпочати,
Треба в голос проказати:
«Я уважний, я серйозний,
Впевнений, кмітливий я,
Прагну здобути знання».
Вихователь: Перш
ніж почати гру, поясню умови: я ставлю запитання і даю варіанти відповідей,
через 30 секунд, після сигналу, ви повинні дати відповідь. Якщо ви відповіли
правильно, то отримуєте 1 бал. Та команда, яка набере більше балів може виграти
гру та отримати приз.
Отже, ми
розпочинаємо саму захоплюючу та інтелектуальну гру. Участь у грі беруть дві
команди. Зліва від мене команда «Орлята».
Руслан –любить
читати художню літературу;
Дмитро – розповідає
різні цікаві історії;
Роман –капітан
команди, мріє стати футболістом;
Сніжана- відвідує гурток плетіння ;
Дмитро- дуже людить малювати.
Девіз команди:
Дорогеньки
«Лідери»,
Щиро вас вітаємо.
Від усього серця
вам,
Успіху бажаємо!
Справа від мене
команда «Лідери».
Антон – любить
грати в комп’ютерні ігри;
Данила – любить
малювати;
Ігор – капітан
команди, мріє стати геологом;
Богдан – любить
допомогати родині по господарству;
Руслан – мріє стати
машиністом.
Девіз команди:
Якщо перемога
пройде мимо нас,
То з нею ми радо
вітаємо вас.
Тож не затягуймо
вітанна-
Давайте розпочнем
змагання!
Вихователь:Отже, я
оголошую перший іспит.
Раунд «Живий світ»
1.Де у саранчі
знаходяться вуха?
а) на хвості;
б) на черевці;
в) на голові. Відповідь : б)
2.Який птах в’є
гніздо у вигляді рукавиці ?
а) ворон ;
б) ремез ;
в)жайворонок ;
3.Який з названих
метеликів самий великий у світі?
а) павлиноглазка атлас;
б) махаон глобус;
в) аполлон карта;
Раунд «Захоплення»
1.Скільки польових
гравців одночасно грають у футбольному матчі
?
а) 10 б) 8 в) 9
2.До якого виду
музичних інструментів відноситься бандура?
а) струнний;
б) духовий ;
в) клавішний;
3.В Англії його називають Панча, в Італії – Пульчинелла ,
а в Україні ?
а) Буратіно;
б) Мурзилка;
в) Петрушка;
Раунд «Перерва»
За півтори хвилини
гравці обох команд повинні згорнути з
кольорового паперу трубочки, та зав’язати
і їх кольоровою стрічкою. Та
команда, яка згорне більше трубочок, отримує один бал.
Раунд «Культпохід»
1.Скільки літер
існує у англійському алфавіті ?
а) 33 б) 40 в) 26
2.Назвіть
прізвиська собак, що першими побували у космосі ?
а) Бобик та Барбос ;
б) Білка та Стрілка ;
в) Пальма та Шарик;
3.Як раніше
називали парасольку?
а) пальма;
б) ромашка;
в) сояшник;
Раунд «Велика мапа»
1.Дунай – це:
а) гора;
б)
озеро;
в) річка;
2.Яке море існує
насправді ?
а) живе;
б) мертве;
в) сонне;
3.Яка країна має
назву головного убору ?
а) шляпа ;
б) панама;
в) кепка;
Раунд «Фізкультпривіт»
Завдання командам: капітанам необхідно зробити коло та
повернутися до своїх команд,
пересуваючись по двох папірцевих листках, передати листи наступному гравцю,
встати у кінці ряду. Та команда, яка першою закінчить гру, отримує один бал.
Раунд
«Магічна куля»
У магічній кулі
знаходяться маленькі предмети. Колись в давнину замість них використовували
кістки тварин, колючки, палички, В середні віка їх кількість на одязі вказувала
на положення людини в суспільстві та на рівень її багатства. Що знаходиться в
магічній кулі?
Раунд «Спецзавдання»
1.Яке ім’я
дали Дюймовочці у казці Г.Х.Андерседа ?
а) Еля;
б) Майя;
в) Віолета;
2.Яка риба
використовується замість свічки ?
а) карась ;
б) судак ;
в) мінога ;
Раунд «Питання на засипку»
Капітани отримують
листи, де у великий кількості літер заховалося прислів’я,щоб його знайти, треба використати підказку. Відповідь:
добре того вчити, хто хоче все знати.
Вихователь: Діти,
ось і закінчилася наша інтелектуальна гра. Ми з вами мандрували різними
науковими сторінками: географія, біологія, література, спорт, музика , це все
сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, формує пізнавальний інтерес до
знань, розвиває логічне мислення, увагу, пам’ять, збагачує знання та розширює
світогляд. Я всім бажаю успіху та дякую за увагу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий