понедельник, 6 ноября 2017 г.

                 Конспект самопідготовки
Тема: Геометричні тіла і їх назви. Знаходження площі.
Мета: Закріпити знання учнів про поняття та назви геометричних тіл, вміння розв’язувати задачі на знаходження площі прямокутника; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу, логічне мислення, пізнавальні інтереси, допитливість; виховувати любов до математики, інтерес до відкриттів, жагу до знань,  бажання досягти успіху, подорожувати.
Обладнання: підручники, картки з дидактичною грою «Шифрувальники»,  картки з диференційованим завданням, мультимедійна презентація.
Хід проведення:
І.   Організація класу. Створення емоційного, позитивного настрою кожної     дитини на подальшу роботу.
-  Діти, з яким настроєм ви прийшли на урок?
-  А щоб був гарний настрій, треба потрудитися. Побажаємо один одному успіхів. Усміхніться своєму сусідові.
-  Дiти, налаштуйтесь вci на робочий лад,  тема нашого уроку самопідготовки «Геометричні тіла і їх назви. Знаходження площі.».              Слайд 1

-         І працюємо ми за девізом:
             Видумуй. Пробуй, твори!                    Слайд 2
Розум, фантазiю прояви!
 Активним i уважним будь
    І про кмiтливicть не забудь!
-         Сьогодні вам задали домашнє завдання з математики №411, №482, №483.
II. Корекційно – розвивальний етап.
Дидактична гра «Шифрувальники».                                      Слайд 3
-         Давайте розв’яжемо з вами приклади, щоб дізнатись, що нас чекає на уроці.
О      72 : 6 = 12
Д      15 * 5 = 75
П      270 : 3 =  90
Р       31 * 8 = 248
Ж      22 * 6 = 132
90
12
75
12
248
12
132
п
о
д
о
р
о
ж

- Сьогодні ми з вами відправимось  в кругосвітню подорож. Під час мандрівки ми повинні:
-        перевірити свої знання з теми «Геометричні тіла і їх назви. Знаходження площі.»;
-        знайти для себе нову інформацію, запам’ятати її;
-        розвивати увагу, логічне мислення через уміння розв’язувати задачі;
-        вдосконалити навички обчислення багатоцифрових чисел;
- Тому, що  це все необхідно для нелегкої мандрівки життям. В подорож ми вирушаємо на ось такому символічному кораблі.                   Слайд 4
-  Отже, з собою берімо найнеобхідніше: знання, уміння, навички. Приготуйте свої судові журнали. Під час мандрівки ви будете робити відповідні записи. Попутного всім вітру!
- Запишіть дату нашої  подорожі.
грудня
Домашня робота
I зупинка – острів «Королівство геометричних фігур».            Слайд 5
-         Давайте пригадаємо, які геометричні тіла ви вивчали на уроці.
     Слайд 6
(Конус, циліндр, паралелепіпед, призма, піраміда, зрізана піраміда, куля, куб).

   
-         А як ці геометричні тіла будуть виглядати на площині?      Слайд 7
(Трикутник, прямокутник, прямокутник, п’ятикутник, трикутник, трапеція, коло, квадрат).
II зупинка – Острів Цікавих задач.                                                         Слайд 8
-                  Відкрийте підручники. Задача № 411.
-                     А які предмети навколо вас нагадують вам геометричні тіла, які ви вивчили? Подивіться на екран та назвіть геометричні тіла, на які схожі предмети, які ви бачите.
Дидактична гра «Конструктор».                                                  Слайд 9            
-         Порахуйте кількість прямокутників, трикутників, кіл на зображених малюнках.
III зупинка – Острів «Прямокутники»                                          Слайд 10
-         Діти, слідуюча  наша зупинка на таємничому острові, назву якого ми повинні відгадати. Щоб її відгадати, ви повинні розв’язати приклади, які приніс у листі нам птах.
-         Знайдіть результати виразів і закресліть їх хрестиком у таблиці. З'єднайте відрізками відповіді виразів. Яку фігуру отримали? (Прямокутник).
61+ (4+9) = 74
(54+28)+2 = 84
(49+34)+1+10 = 94
96+ (57- 57) = 96
(725 - 725) + 86 = 86
96-20 = 76

73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97

-         Отже наш острів називається «Прямокутники».
-         Яка геометрична фігура називається прямокутником? (Чотирикутник, у якого протилежні сторони рівні, називається прямокутником).
-         Як знайти площу прямокутника?                                        Слайд 11
Щоб обчислити площу прямокутника, треба визначити його довжину і ширину та знайти добуток цих чисел.
-         А як знайти периметр прямокутника?
Щоб знайти периметр прямокутника, треба до ширини прямокутника додати його довжину та помножити на 2.
III. Самостійна робота.
Відкрийте підручники. Задача № 482.                                     Слайд 12
1). 4 * 2 = 8(кв.см)
2). (4 + 2) *2 = 12 (см)
1). 6 * 3 = 18(кв.см)
2). (6 + 3) * 2 = 18 (см)
(Самостійна робота в зошитах). Перевірка виконання на слайді.
Задача №483.
1). 8 * 2 = 16(кв.см)
2).(2 + 8) * 2 = 20(см)
(Самостійна робота в зошитах). Перевірка виконання коментовано з місця.
Індивідуальна робота за картками.(Грабар Руслан, Козар Антон, Карауш Дмитро)
IV зупинка – Острів Відпочинку                                               Слайд 13
-                     А ось наш корабель зупинився біля острову Відпочинку.  І на ньому нас вітає гостинний народ острова своїми запальними рухами «Чунга – Чанга».
Фізкультхвилинка.
(Виконується під фонограму).
Горобцям не до науки.
Ох, давно вже терплять руки.
Затекли і ніжки, й крила.
 Горобчиха зве до діла: - 
 А ну, славні малюки,
Стали струнко, мов грибки
Крила вгору піднімайте,
Ними добре помахайте,
Головою покрутіть,
Ніжками потупотіть,
 Навкруг себе оберніться,
Швидше, швидше, не лініться.
 Стане легко й добре враз.
Відпочили, все гаразд.
 V зупинка – Острів Дельфінів                                                    Слайд 14
-Слідуюча наша зупинка на Острові  Дельфінів. Нас зустрічає дельфін, у якого для вас  є задача. (Треба підрахувати вагу дельфіна).       Слайд 15
( х + х) : 14 = 3
1). 14 * 3 = 42
2). 42 : 2 = 21
3). 21+ 21 + 21 = 63
4). 63 + 63 = 126
IV. Заключний етап.
VI зупинка – Острів Скарбів                                                               Слайд 16
-         І ось наша остання зупинка - Острів Скарбів. Ви бачите сундук, який відкриває ключик ваших знань. Сундук відкриється, коли ви відповісте на питання.
Питання:
-         Чим різняться геометричні фігури і геометричні тіла?
(Геометричні тіла об’ємні і знаходяться у просторі, а геометричні фігури плоскі і знаходяться на площині).
-         Наведіть приклади геометричних фігур, геометричних тіл.
(Трикутник, прямокутник, прямокутник, п’ятикутник, трикутник, трапеція, коло, квадрат; конус, циліндр, паралелепіпед, призма, піраміда, зрізана піраміда, куля, куб ).
-         Як знайти площу прямокутника?
( Щоб обчислити площу прямокутника, треба визначити його довжину і ширину та знайти добуток цих чисел).
-         А як знайти периметр прямокутника?
( Щоб знайти периметр прямокутника, треба до ширини прямокутника додати його довжину та помножити на 2).
-         Як бачите, діти, ви вірно відповіли на всі питання і сундук відкрився, а в ньому знаходиться великий скарб – ваші знання.
Підсумок.                                                                                     Слайд 17
-           Отже, ми сьогодні здійснили  дуже цікаву подорож . Навчились додавати і віднімати величини, удосконалили вміння розв’язувати задачі. Я помітила, що команда працювала злагоджено, активно. Завдяки цьому нам вдалося уникнути рифів помилок та шквальних вітрів незнання. Ви всі великі молодці!                                                                                    Слайд 18


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Розвивально - пізнавальне заняття